Odeslání článku emailem
| zpět ke článku |
Komu (email):
Od (email):
Předmět:
Připsat:

NO LOGO
Naomi Kleinová - Bez Loga! Tak to je zásah! Značky nás sežerou, aneb jak žijeme. Reklamě neunikneš, u korporace nevyděláš, trvalé zaměstnání se stěhuje do říší mýtů a in je parodovat reklamy největších značek.

sponky
Doporučuji! Napsané je to lehce, jemně ale důrazně ironicky a já jen zírám, co je všude kolem a já si toho teprve teď všímám... Vím, takový článek - výkřik, to raději žádný, ale to bych sem tu knížku musel opsat celou. Navíc, ona to není beznadějná deprese, jakou píše třeba Keller. Ukazuje jevy, které vídáme v televizi oddělené a nelogické (street party např.) jako vnitřně spojité a logické. Mně nejvíc se líbila část o reklamních parodiích, hned jsem koupil černou fixu:) A myslím si nějakou parodii taky vyšvihnu.
| 2006-01-05 08:10:29 || autor: Marek Páral |