Vytištěno z http://blog.arcs.cz, 2017-11-22 19:21:26

NO LOGO

Naomi Kleinová - Bez Loga! Tak to je zásah! Značky nás sežerou, aneb jak žijeme. Reklamě neunikneš, u korporace nevyděláš, trvalé zaměstnání se stěhuje do říší mýtů a in je parodovat reklamy největších značek.

Doporučuji! Napsané je to lehce, jemně ale důrazně ironicky a já jen zírám, co je všude kolem a já si toho teprve teď všímám... Vím, takový článek - výkřik, to raději žádný, ale to bych sem tu knížku musel opsat celou. Navíc, ona to není beznadějná deprese, jakou píše třeba Keller. Ukazuje jevy, které vídáme v televizi oddělené a nelogické (street party např.) jako vnitřně spojité a logické. Mně nejvíc se líbila část o reklamních parodiích, hned jsem koupil černou fixu:) A myslím si nějakou parodii taky vyšvihnu.

zadáno: 2006-01-05 08:10:29 || autor: Marek Páral

Tiskni